Hei, olen Taija!

Luon brändeille huomiota herättävää, aitoa ja samaistuttavaa sisältöä (UGC) heidän sosiaalisen median kanaviinsa.

Mikä UGC? Lue lisää.

Portfolioni

Hieman tietoa minusta

Olen Taija, Lapissa asuva 32-vuotias kahden lapsen äiti, kokeilunhaluinen sisällönluoja ja tarinankertoja. Videoiden suunnittelu, kuvaaminen ja editointi on intohimoni, ja niiden parissa tunnen olevani luovimmillani.

Oman yrittäjätaustani vuoksi minulla on hyvä käsitys siitä, miten sitouttaa yleisöä ja muuntaa heidät maksaviksi asiakkaiksi. Tiedän, miten luodaan arvokasta käyttäjälähtöistä sisältöä (UGC), joka herättää kiinnostuksen ja luo vuorovaikutusta.

Miten voin auttaa?

Tavoitteenani on auttaa yritystäsi kasvattamaan myyntiä luomalla kiinnostavaa ja sitouttavaa sisältöä yrityksesi omiin somekanaviin tuotteistasi tai palveluistasi. Ihmiset luottavat aitoihin ihmiskokemuksiin, siksi samaistuttava sisältö tuo tuloksia.

Voin tuottaa sisältöä suomeksi sekä englanniksi.

Jos etsit UGC-sisällöntuottajaa, joka on intohimoinen, luova ja aina valmis kokeilemaan uutta, olet oikeassa paikassa!

contact@taijan.fi

PORTFOLIO

ugc-videot

ugc-kuvat

vauvan vohvelikakku
vauvan vohvelikakku

Osa-alueet/toimialat, joista olen kiinnostunut:

Lifestyle
Äitiys + perhe
Ekologisuus
Hyvinvointi + terveys
Ruoka + juoma
Kauneus + kosmetiikka
Koirat
Koti + ulkoilu

Videotyypit :

Voiceover
Testimonial
Unboxing
How-to
Trendaavat videot
ASMR
jne.

MIKÄ UGC JA MIKSI?

Jos et ole vielä kuullut kyseistä termiä, niin tässä lyhyesti: UGC eli User-Generated-Content tarkoittaa käyttäjän luomaa sisältöä. Yrityksen somesisältöä ei siis ole tuottamassa yritys itse, vaan sisällön luo kuluttaja eli oikea asiakas (kuten minä!). Tämän ansiosta sisältö on usein aidompaa, puhuttelevampaa ja luottamusta herättävämpää. UGC:n yhtenä tavoitteena onkin rakentaa luottamusta yrityksen ja asiakkaan välille.

UGC voi olla orgaanista sisältöä yrityksen sosiaalisen median kanaviin, kuten kuvia tai videoita feediin, tai se voi olla maksullisia mainoksia, joita yritys näyttää potentiaalisille asiakkailleen.

90 %

kuluttajista sanoo, että aitous on tärkeää päätettäessä, mistä brändeistä he pitävät ja mitä he tukevat.

79 %

ihmisistä sanoo, että UGC vaikuttaa suuresti heidän ostopäätöksiinsä.

Lähde: Stackla

Miten homma toimii?

TYÖSKENNELLÄÄN
YHDESSÄ?

Jos tarvitset laadukasta UGC-sisältöä somekanaviisi, ota rohkeasti yhteyttä.

Suunnitellaan yhdessä juuri sinulle sopiva sisältöratkaisu!

Lähetä sähköpostia:

contact@taijan.fi